Marquez v. pacquiao - who takes it?

Feb 17, 2005
7,795
6
0
laguna
Name
jorge
Boat
none
sat night, the big rematch.

my moneys on Marquez.
 

Kingfish

Member
Apr 27, 2003
1,971
1
36
El Cajon
Visit site
Name
Jim
Boat
Sold !
Pacquiao is less than 2 to 1.

I say a toss up.
 
Feb 17, 2005
7,795
6
0
laguna
Name
jorge
Boat
none
im not so sure, Marquez is fighting for what is definetly his last chance to be a champion, i think he has the hunger...
 

lazquilon

Newbie
May 19, 2006
851
3
18
40
San Diego
www.narcioroofingcompany.com
Name
Lazaro
Boat
69 chevy longhorn
quote=wheresdapish;929856]I boat por Manny. Not jes becoz I em prom da phelepeens but becoz my paders aunties neybor nose mannies prend and sez dat manny, he hire himselps a good witch doktor dat gib him lots of gud luck por da pite dat nite and he is going to pite reely goodz.[/quote]



LOLLOLLOLLOLLOL:rofl::rofl::rofl:
 
Feb 17, 2005
7,795
6
0
laguna
Name
jorge
Boat
none
By the way, anyone need a place to see the fight, we'll be showing it at Happy Sushi starting at 7pm. We got the two tvs on and are working on a third projector to show on the wall.

George, do we have a gents wager???
bet you a free lunch vs. some free Melton Tackle shirts that Marquez wins....
 

SDtone

*********
Apr 8, 2005
1,806
108
63
SD
Name
Tone
Boat
Nope
Boxing fans have been waiting for this rematch for a looong time. I would like to see Marquez take it but Manny is one bad MOFO.
 

westmeetseast

Newbie
Jan 24, 2008
64
0
6
Florida
Name
Gregg
Boat
Gulfstar
If Manny can get JMM to slug with him, I think Manny takes it. But if JMM is technically & tactically perfect, it could end up being a boxing clinic. My heart says Manny. My head says JMM.
 

SDtone

*********
Apr 8, 2005
1,806
108
63
SD
Name
Tone
Boat
Nope
If Manny can get JMM to slug with him, I think Manny takes it. But if JMM is technically & tactically perfect, it could end up being a boxing clinic. My heart says Manny. My head says JMM.
Your right, if Marquez can establish his jab and slip/block Manny's brutal left hand he might have a good chance but if Manny finds a home for that mean ass left hand of his, it’s gonna be lights out for Marquez.
 

eddier68

Member
Jun 3, 2004
311
29
28
52
Chula Vista
Name
Eddie R.
Boat
fish n dive/mini x
If Manny can get JMM to slug with him, I think Manny takes it. But if JMM is technically & tactically perfect, it could end up being a boxing clinic. My heart says Manny. My head says JMM.
Well put!! I'll be rooting for Marquez though. Damn i hope it's as good as Vasquez vs. Marquez 1, 2, or 3. Looks like 3 may be fight of the year for them as was 2. The end of round 4 & 12 were crazy!!!!

YouTube - Israel Vazquez vs. Rafael Marquez III Highlight Video

ESPN - Scorecard: Vazquez-Marquez rates with the all-time best trilogies - Boxing
 

SDtone

*********
Apr 8, 2005
1,806
108
63
SD
Name
Tone
Boat
Nope
Well put!! I'll be rooting for Marquez though. Damn i hope it's as good as Vasquez vs. Marquez 1, 2, or 3. Looks like 3 may be fight of the year for them as was 2. The end of round 4 & 12 were crazy!!!!

YouTube - Israel Vazquez vs. Rafael Marquez III Highlight Video

ESPN - Scorecard: Vazquez-Marquez rates with the all-time best trilogies - Boxing
Dude I watched the highlights on Friday night fights on ESPN, those two are warriors! hope they can go at it again.
 

eddier68

Member
Jun 3, 2004
311
29
28
52
Chula Vista
Name
Eddie R.
Boat
fish n dive/mini x
Dude I watched the highlights on Friday night fights on ESPN, those two are warriors! hope they can go at it again.
Yeah they are true warriors! too bad the only people who really know about these guys are the die hard boxing fans. I think these two guys could save boxing by themselves. lol A 4th fight would be crazy!!! there fights remind me of Morales vs. Barrera 1
 

iconpyro

Newbie
Jul 13, 2007
335
1
16
City of Angels
Name
Iconpyro
Boat
I wish I had one...I wouldn't be working then.
pacman... in a knockout...I think Marquez is past his time...
 
Feb 17, 2005
7,795
6
0
laguna
Name
jorge
Boat
none
if pacquiao uleashes that left its all over and done with
 

wheresdapish

I Sling Ahi
Dec 1, 2003
177
0
16
53
I live at Happy Sushi but my house is in Manila Me
www.happysushisd.com
Name
Tress
Boat
19' SeaRay
Well put!! I'll be rooting for Marquez though. Damn i hope it's as good as Vasquez vs. Marquez 1, 2, or 3. Looks like 3 may be fight of the year for them as was 2. The end of round 4 & 12 were crazy!!!!

YouTube - Israel Vazquez vs. Rafael Marquez III Highlight Video

ESPN - Scorecard: Vazquez-Marquez rates with the all-time best trilogies - Boxing
Sorry Eddie but that is the wrong Marquez but they ARE brothers. Pacman is fighting Juan Manuel Marquez and here he is...

:supergay:

juanabading.jpg vgrewk.jpg vgrgo3.jpg
 

Pancheke

CHILANGO HATER
Apr 28, 2004
1,144
10
38
47
ENSENADA
Name
PANCHEKE
Boat
QUE ?????
If Marquez does'nt win, Chavez jr.is getting up in the ranks, dont be surprised to see him pound on pacquiao in the near future !!!
 

eddier68

Member
Jun 3, 2004
311
29
28
52
Chula Vista
Name
Eddie R.
Boat
fish n dive/mini x
Sorry Eddie but that is the wrong Marquez but they ARE brothers. Pacman is fighting Juan Manuel Marquez and here he is...

:supergay:
Yeah i know !!! just making the point that i hope it's as good as the fight 2 weeks ago between RAFA AND Israel. Weak photo shop bro!!!! member of Pacland??? LOL some of those people over there are too funny! they act as if J.M.M. has absolutely no chance. The rematch should have been 4 years ago ( six months after the first) Still should be good though